FILM

hej kompisar. Har fått väldigt mycket förfrågningar om att göra ett blogginlägg med filmtips eftersom jag har såååå bra filmsmak. hiiiihhiiiiihoohhheeee. nej tyvärr..... så är inte faktumet MEN haha min kompis Elin som var här över lovet sa faktiskt att hon bruka ta filmtips från min blogg och att jag hade en utomordentlig filmsmak, vilket jag typ aldrig får höra. Brukar mest vara gnäll när jag väljer film, typ DEN HÄR SUGER!! DU SUGER!!! osv. Mina vänner har nu lärt sig och låter mig aldrig välja film längre.. haha men jag tänkte ta tillfället i akt så har valt ut några filmer jag tycker är bra och inte alltför skumma.
 
 
 
Varning för kännsliga tittare! De två följande kan innehålla skrämmande filmsekvenser.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaaa äntligen lite nya filmer hehe :D

2013-01-27 @ 18:58:04
URL: http://eliinlindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback