ny blogg

hej nya bloggen!
Sitter nu hos Erika som Amanda håller på och sminkar vi har lite fotosecsion, och fixar bildar till Erikas header. Amanda sminkar ögonen och jag fixar läppar och hår. Sen fotar Amanda och jag tar lite bakom kulisserna foton. hehe :)  skit coolt blire! hennes blogg heter annnaerika.blogg.se så kika in där.

Som ni ser har jag fixat en ny blogg. Så tänkte pröva lite här får vi se hur det går. Iafall ikväll så ska jag se New moon igen :D jag älskar verkligen den, så sjukt bra! Denna gång blir det med the family och kusinen. så det blir toppen. Nu ska vi fortsätta här. Denna gången blir det rocktema med sotade ögon. Är påväg att ladda in lite bilder från right now, så dom kommer när som helst. ni får en bild medans ni väntar.
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0