happy new year

Imorgon är det nyår kära vänner! Det ska firas med vänner! fast utan julia för hon är i sälen, ha det så roligt julia och träna extra mycket på konstsimmet i år!
2010 har varit ett helt ok år men 2011 ska bli bättre! (2011 fan va konstig det lät) Nu kollar jag film med min kära familj den suger! Idag har jag tränat första gången på en vecka, kändes bra. Okej neeeej det här gick inge bra.......  försökte skriva ett bra seriöst inlägg med går går ej okej vi försöker igen. Jahapp min jul var jätte bra firades med hela släkten, fick några fina julklappas b.la peace and love biljetter!!! ska bli asummmm jag vill hasommar, fast jag vill ha vinter också för
älskar att åka slalom gjorde det här om dagen och de va härligt! fast kallt! okej erkänner det här var sämsta inlägget på lääänge, och då är det JÄVLIGT dåligt! Tur att bara min nördig vänner läser detta :) ( om ens dom )
GOTT NYTT ÅR HA EN TOPPEN NYÅRSAFTON!









för exakt ett år sedan!




konfirmation


suris som inte vill åka på konfa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0