Erika 15

hej tänkte skriva ett snabbt inlägg! Idag fyller erika 15 ! välkomen i klubben älskling :D haha. Nu sitter jag och pluggar och koillar p nått kul program på tv, typ vinterspelen eller nått heter det. Vi har iafall engelska prov imorn så måstre fortsätta med pluggandet här. Igår hade vi frilifsdah, det var kul. Åkte slalom i källviken, hinner inte lägga upp några bilder/filmer så ni får kolla på annnaerika.blogg.se eller juliiaadlofsson.blogg.se :) NU måste jag fortsätta här så vi hörs!

(och här hade jag tänkte lägga upp en gullig bild på erika men det funkar inte, nått error)

Kommentarer
Postat av: erika

haha danke pälsklingen min. kölpa energidryck imon? :D

2010-02-09 @ 22:44:16
URL: http://annnaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0