godis & tv

Ligger och och kollar på the hills och äter godis, medans jag väntar på reprisen på victoria´s secret fashion som jag missa förra gången. Idag skulle jag och tjejerna sovit över men sen kunde ingen så jag måste vara hemma ikväll. buhu, jag hatar att bara vara hemma, det är så tråkigt. Idag sprang jag iafall häck, för det var dm i månkamp men jag var bara med på häcken. Det gick sjuuuuukt dåligt!
Och justja jag hittade kameran igår så det kommer nog lite mer bilder i bloggen också.

ps. och nu funkar det inte att lägga upp bilder så dom kommer senare,

Kommentarer
Postat av: siri

victoria´s secret fashion shooooow!!!!!!!! (y)

2010-01-12 @ 15:16:29
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0