gomorgon

Godmorgon, vaknade nyss med klädern, smycken och sminket på. Opps, somnade visst igår! Fick lite fina presenter igår också av släkten :) fick pengar och presentkort, choklad, kamerafodral och skorta och sen det bästa av allt...
Massa twilight böcker och grejs, som den sanna nörd jag är. haha här får ni en bild på det



den engelska veriasionen på engelska, så kan man kolla med engelsk text
första boken twilight på engelska
typ en bok om robert pattinson med massa bilder och typ där det står om han på engelska
och en vampire vs werwolf bok, HEJJA VAMPIRE!
haha allt var på engelska så jag ska fan ta och bli bra här. hehe, det fick jag av in moster som varit i london. Nu tänkte jag tvätta bort sminket, och äta frukost sen tror jag jag måste till kyrkan, har ju 7 gånger kvar som jag måste gå innan konfirmationen, tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0