jag lever

länge sedan sist så kände att det var dags för ett inlägg :) hehe, jaaa min blogg suger!
Nu har skolan börjat igan oxch vi har fått nytt schema, det är sämst vi slutar runt tre fyra nästan varje dag. Ända bra dagen är imorgon då vi slutar halv två. Imorn ska jag också på bio med Amelie, Sherlock Holmes. Så det blir super. Sen måste jag hem och sova direkt för bussen till stockholm går klockan sex från Lugnet. Vi ska på friidrotts tävling i Huddinge Lördag, söndag och ska ska vi bo på Scandic. Kommer bli skit roligt nu tänkte jag ta att packa lite till stockholm så kanske vi hörs snart igen. Justja ska fixa en header, tar nog och gör det med en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0