onsdag

länge sedan sist, ledsen för det.
Igår åkte jag in till stan med mamma vi kollade jeans och jag hottade ett par. Sen kom Amanda och Erika så jag gick med dom, köpte lite nya tröjor. Sen hade jag och Erika träning så vi åkte dit och tränade, efetr tränngen åkte vi till Amanda.Så jag sov där med Lina Julia och Amanda. Vi kollade paradise hotel och satyt och prata en massa sen somnade vi runt 5 och vaknade klockan tolv av att det var skit kallt. Kollade på termpmtern och det var typ -27. usch! Hatar kylan vill åka utom lands eller flytta till ett  varmt land.

Nu sitter jag hemma och kollar på änglar och demoner dricker julmust och myser.


jag(L)julmust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0