skidor

tjohej, nu sitter jag och lyssnar på possybility, ni vet den som är med i new moon, sjukt fin låt, älskar den.
Idag hade vi skit dryg dag iskolan, längdskidåkning, jag åkte 1 mil :O ja, nöstan iafall. plus att jag hade en skit tung väska. Men efter det drog jag amanda, erika och amelkie hem till amelie där vi basta och duscha vilket var super skönt! Efter det tog vi bussen till skolan för en lektion plus profil. På profil skulle vi springa runt kålgårn, jag var helt slut efter både längden och springningen plus att jag inte ätit nått. Seb åkte jag bussen hem och kom hem ungefär samtidigt som jag skulle åka på träningen, så jag typ kolapsa i soffan hemma och somnade lite, hheh. Nu tänkte jag plocka ihop lite inför skolan och sånt och sen kanske se en film eller nått. så vi hörs later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0