sickkk

hej jag är sjuk..... så sitter och kollar på harry potter och hemlighetens kammare, haha kul va.... kolla nyss på familjen jones den va skum.
har tråkigt, hela min hals är uppsvullen kan typ inte äta och jag är hungrig, synd om mje va??
måste bara säga visst är jag duktig på att updatera men ärligt fattar jag inte hur alla orkar blogga hela tiden..
ajaa nu ska juag fortsätta kolla på harry potter det ör så  grymt spännande...... och roa mej i webbcamen....

och shit jag har besöks rekord 21 stycken helt amasing, men jag tycker det börjar bkli lite för mycket pinsamt ju jag som bara tror att typ 3 läser min blogg så sluta läs!!!!!



söta kanintänder...
och juste jag var hops tandläkarn imorse och tjatade om att jag vill fixa min framtänder men nejjjjjjj dom var tydligen för fina????? Hallååå?????? helt sneaaaaaaaaa men dom sa att de va charmit??? ÖÖÖÖHHH????? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0