FLYTT

hej, det jag skulle berätta var att vi ska flytta.... Har berättat det för mina vänner så tänkte berätta det för er också, vi ska flytta till gäddheden, det är en liten fiske by på 700 invånare som ligger i norra medelpad, min pappa har fått ett jätte bra jobb- som fiskränsare, så vi måste följa med han. Ska faktiskt bli ganska kul, ska bli skönt och komma från falun och alla  avgasaer och förorenade luft plus att de är så jäkla mycket människor här, man kan ju knappt ta sig fram på stan, så ska bli skönt att få lite frisk luft och få lite nya vänner. Är ganska trött på mina så ska bli skönt att byta ut dom! Så om du bor i gäddheden och är 16 årig tjej som har samma intressen som mig och gillar samma mat kan du höra av dig.

Här får ni lite bilder på mina vänner eller ska jag säga föredetta vänner, men oroa er inte de kommer nya mycket snyggare inom kort. har hört att de finns stort utbud i gäddheda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0