friday

skrev rubriken på engelska dagen till ära eftersom vi hade nationella prov idag på engelska. Kollar nu på film med min madre och padre, the next three days blev det till lsut eftersom de tyckte black swan var fö läskig efter att tittat i fem minuter. Blev en hemma kväll idag eftersom har tränat och min enda kompis är inte hemma och då har jag ingenting att göra eftersom jag är ett mobboffffer som vill ta liivet v mej!
inte roligt. nej anledningarna att jag är hemma en vacker fredags kväll som denna är att:
-mina vänner väljer att orientera istället för att umgås med mej, och innebandy då
-jag har tränat denna fredag eftersom jag håller på att bli en seriös friidrottare
-vill umgås med min kära familj
-är för slö för att göra något annat
-vill sova i min älskade säng
-vill vakna av att min hund slickar mej i ansiktet
erika är hemmma som är min ända vän som inte väljer orientering istället för att umgås med mej, kanske för att hon inte orienterar men ändååå!så vi hängde med  på max efter täningen det var najs. sen skulle vi gå på bio men jag fick hemlängan så min pappa fick hämta mej.
ni får en härlig bild med hoptryckta lökiga människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0