hej

hejsan tänkte ta mej lite tid att blogga här i all kaos! vi bor 16 pers i detta hus så kan ju säga att det är rätt kaosssss! men det är skoj. Idag skullle "barnen" laga mat, så vi har gjort tacogratäng och chokladmouse kan ju säga att köket var lagom fint efter att vi varit där haha typ grädde lök köttfärs och massa annat mysigt på golvet och allla stod och skrek och bråka med varann och klaga på varandra för de brände köttfärsen osv. osv hahah kaos! sp jag viktor och emma åkte och handlade helt själv! kom hem med 7 chips påsar, sen var inte utbudet på affären här så stort kan jag ju säga... haha
Nu sitter hälften i soffan och kollar så ska det låta, och resten vid bordet med sina datorer och jag sitter mittt i mellan och gör både två för jag är en tjej och kan göra två saker samtidigt. Ha också blivit halft snö blind och bränt mej i ansiktet så både ansiktet och ögonen är röda och det svider som skjuttsingen!! ser ut som en röd tomat.
Imorn ska vi åka slalom hela dagen igen och på söndag åker vi hem. sakanr mina vänner lite men ill inte åka hem till skolan.....  fast på torsdag får vi ju påsklov och på söndag åker jag till Barcelona i 11 dagar så så synd är det inte om mej. bara lite.
cooola kids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0