jesus

Idag är det skärtorsdagen och därför sitter jag hemma själv, skär mej och sörjer jesus.
Nej det gör jag inte. Men nästan, sitter hemma i mitt stora tomma hus helt själv förutom två hundar och känner mej lite smått självmordsbenägen. hahahah nej det gör jag inte! jag är jätte glad för vi har påsklov och på söndag åker vi till barcelona :D fast okej jag är lite smått depressed ändååå, för att jag inte gör något menings fullt denna kväll istället för att sitta här och tråka. Men imorgon ska jag göra något kul, hoppas jag. Och får damp på mina kompisar som gör massa annat än att vara med mej och göra någor kul. som t.ex åka till jämtland, farmor o farfar, orientera och umgås med sin pojkvännn man bah halllåååå är inte jag viktigare!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Idag på motionen när min klass band fast mej och stoppade pinnar i min mun och tvingade mej och hålla i en sten samtidigt.
såhär avanserad frisyr hade jag för nån dag sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0