söndag

Idag är det söndag, sitter och kollar på OC och känner mig inte sådär jäääätte pigg. Sov typ max 3 timmar inatt och de på golvet för att alla sängar och soffor var upptagna...... Har röjt uppp idag efter allt röjj här igår, har i stort sett sanerat(heter det så????) hela huset, haha typ tvättat alla mattor lakan, torka golv osv kände mig som värsta askungen när jag satt där på golvet och skura! Men de var det värt och roligt var det iafalll!! (alltså inte ständningen dårå)
Efter det har jag bara chillat och kollat på OC och pluggat litliteliteminilite grann. Och så har jag käkat ostbågar och en mars som nån glömt här, vilken tuuur för mej!
söta brudar

Kommentarer
Postat av: viktoria

<3

2011-04-04 @ 17:48:52
URL: http://kalladhaugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0