viktig info...

hej alla fans! nu kolla jag gossip girl och pluggar spanska, har spanska och svenska prov imorgon... men hittar inte svenska papprena så har nog glömt dom i skolan eller nått! aja jag suger på att blogga och det är fett tråkigt men gör de för er skulll. för vad vore ert liv utan min blogg???? ovärt eller hur!
bilder från mitt och viktors party, haha går jämt runt och tar massa bilder på mej med alla. haha från amandatallavaaralind.blogg.se, men jag varnar er GÅ INTE IN PÅ DEN!
haha så jävla fula allihopa, men ville bara tillläga att när jag skrev GÅ INTE IN  PÅ DEN var det ett PR trick (eftersom jag är amands PR agent) att ni kommer lättare gå in på den.

Kommentarer
Postat av: lisa

åååh vilken galet ful bild på mig den där sista.... hahaha

2011-04-20 @ 18:50:42
URL: http://llisaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0