arg

hej nu är jag arg!! så tänkte ta ut min ilskna lite!!!!! FMLLLL right nowwwwww. hatar att bo på landet i dessa lägen alltså, missssa ssta bussen till stan och mina föräldrar är på kräftskiva och har druckit så de inte kan köra...............................................................................
nu ligger jag och surar helt ensam på mitt rum och kollar på true bood och fastar gör jag också för vill inte gå till kräftskivan där jag får mat!! måste säga att slutet på denna sommar, typ sista veckan nu ( typ den ända tid jag varit hemma på sommarlovet<) har sugit och varit väldigt tråkig! bl.a av en anledning och dels för att mina vännner har varit borta hela tiden!!!!!!!! hoppas ingen läser detta såfall tycker jag synd om er! haha HEJDÅ
surbilder från right now när jag gör mitt yttersta för att se sur ut

Kommentarer
Postat av: hb

jag läser detta önskar jag kunde komma och hämta dig

2011-08-13 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0