2012

!!!!Eftersom de snart är ett nytt år och vi alla kommer dö om exakt 48h 16 minuter (när jag skriver detta) eftersom jorden kommer att gå under så tänkte jag nu lägga upp en massa random blandade bilder från det gångna året.



vi börjar i sommras eftersom de var då jag fick min telefon. och alla bilder på min nya dator är bara från iphonen.
så här såg jag iafall ut, ganska glad ooch ganskaså brun


skolavslutningen

var ute och gick med hundarna med viktor. (haha intressant)

var även ute med julia och hennes hund

får damp varför är alla bilder snea här när de är raka i iphoto!!!! aja ni får vända på datorn eller nåttt hehe



fick en ny fin spegel så jag återupptog "fjortis ego bilder" metoden


spenderade en kväll med dessa tjejer plus amanda


hade körde kräftskiva hos mig







tränade

åkte tills tockholm med brudarna


åkte till sälen med släkten och bara chilla i några dagar i slutat av sommmaren, de va mys

var barnvkt år hanna! måste jag nämna att de gick jättebra? ;-)

okej orkar inte mer.... ska kolla Entrouage och sedan sova, imorgon står träning, kupolen och lite annat på schemat! Måste bara tilllägga at jag är väldigt bra p att uppdatera!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0