julafton

God jul på er alla! Glöm inte att sprida er ljuva kärlek till minne av Jesu Kristi födelse och de tre vise männens resa till Betlehem. svär inte, ljug inte, bajsa inte, förtä icke alkohol under julafton så skall du se att Gud besvarar dina önskningar.

Nu är det Kalle anka Time så mina kusiner, mostrar, mormor, bröder, hundar mamma och pappa och jag sitter alla upptryckta i soffan framför tv:n! Snart julklapps utdelning :)
Min julafton har sett it i julfrukost hos mormor, sen åkte vi alla ochhälsa på morfar vid graven och sedan har vi varit ute och åkt skridskor! perfekt jul hittills iafall! Nu skall jag fortsätta kolla och äta tonvis av godis! ha en toppen jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0