Ligg med mig

tjee
kände att det va ett tag sedan jag sa hej till er så hej.
MISSTOLKA INTE rubrik har precis sett en norsk ungdoms film , ligg med mig hette den. SE DEN haha vi satt och garva hela filmen! störd/konstig/rolig/weird/skum/bra film! Är ifall med hanna lök och amanda och vi kollar nu på the human sentipie. mycket fräääääääsch film.

Hejdå :)
sitter och kollar igenom julias blogg (behöver antagligen inte länka den eftersom de enda som läser detta är medlemar i CD gänget(HAHA FULT) ) Och saken var ialafalatt jag hittade några roliga bilder från förr i tiden

ÄLSKAR ER TJEJER

 

 


Kommentarer
Postat av: Lise

Jag läser också din blogg Sofia!!

2011-12-20 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0