xmas

Nu är julen snart slut! Känner att jag har varit väldigt duktig på att uppdatera idag. Haha. Är super nöjd med
Mina julklappar! Speciellt min nya MacBook prio jag fick :D tusen tack mor och far! fick även massa andra fina paket b.la. En super fin pyjamas, en lock tång, en helly Hansen skid jacka smycken, pengar, halsduk, smink osv. så först hade vi julklapps utdelning hos oss och tillsamans med en del av släkten och sen gick vi upp till de andra pc käka julbord och har en till liten julklapps utdelning :) nu sitter vi i soffan och kollar sällskaps resan. Ingen jul utan sällskaps resan. Här kommer lite bilder från dagen och min paket om blogg.se appen tillåter vilket inre är ofta....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0