filmer

Eftersom jag har varit hemma och sjuk idag har jag kollat på film hela dagen, har kollat på Easy A har sett den förut men tycker den var kul så såg den igen, Stormbreaker, PUSS och August Rush, har även sett 7 GLEE avsnittt och är nu även beroende av den... också. Haha kollar på 3 serier samtidigt plus 2 på tvn, vilket liv jag har..... fast älskar filmer och serier. kollar på One tree hill fast är precis klar med alla 8 sesonger, Gossip girl, Glee, Desperate houswife och Greys anothomy. Håller också på att ladda ner OC!!!!
Jätte söt film!
Skum, seg dålig svensk film! Även fast alexander skarsgård var med.
skööön och rolig film!
Typ spy kids aktig, haha men den var braaa och alex pettyfer är snygg iafall.
Juste har även försökt lära mej spela piano idag, för jag vill bli musikalisk. Fick lite inspariation från glee och vill bli musikalisk så jag ska lära mej spela piano och gitarr och sjunga och dansa, jappppppppp tror jag åker till skolan imorn för vill träffa mina vänner. Men min hals är upppsvullen och har feber men det fixar lite glass och alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0