never say never


Idag ahr jag kollat på never say never den var riktigt braaaaaa och är ännu mer kär i justin än innan! jag är nästa men bara nästan lika besatt som hans galna tjejfans, hahah asså de är helt sjukt dom är verkligen besatta! verkligen JÄTTE besatta, jag är baa lite hemligt förälskad i honom och så tycker jag vi passar så bra ihop för att jag också är så musikalisk! och våra röster låter nästan exakt likadan vi är fasen soulmats! okej hans är en aning bättre, men bara en pytteliten aning.... jag ska ialafall gifta mig med honom! och rekommenderar filmen för alla även de som inte gillar han för den var väldigt häftigt gjord och man fick värsta känslan, haha mäktigt alltså. okej jag låter besatt, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0