NÖDVÄNDIG FAKTA, LÄS!!!!!

gissa vad jag gör???? kollar glee. tänkte berätta allt roligt jag har hunnit med idag:
kollat 10 glee avsnitt
kollat på how do you know
ätit russin
ätit kex
ätit banan
badat
läst en bok
sytt in ett par jeans
damsugithuset
byggt ett modelflygplan
klarat ut jaken på den stora nöten
sytt en balklänning
målat huset
skrivit en bok
putsat alla glasen
lekt med photoshoop
kissat
druckit vatten
forskat om hicka och tänkte nu dela med mej lite av den fakta jag samlat på mej
Hicka beror på sammandragningar i diafragmamuskeln i mellangärdet. Det är oftast ofarligt, men kan ibland bero på någon sjukdom. Knep som kan hjälpa är att hålla andan eller dricka ett glas vatten. Kontakta din vårdcentral om hickan inte går över.
Hicka kallas även Hypernervokustiskadiafragmakon travibrationer. Men dagens ungdom orkar inte säga det så dom förkortar det till hicka. Inte ens liknande.
och samhället blir bara slöare och slöare!  Snart kommer det väll heta hick, MYCKET bättrenär jag var liten ska ni veta!
Och sist men inte minns jag har lärt mej spela två låtar på piano, halo och don't stop belivin, jag har även tränat mina skådespelar och sjung talanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0