godnatt

Hej, somnade efter förra inlägget därför de ute kom fler. Haha
Är nu på västkusten och ligger på vinden med mina två bröder och ska sova. De är inte så hemskt som de låter. Har också min lilla bebis som ligger som en korv mellan mina ben i sin vanliga sov ställning. Hon drömmer mardrömmar så hon rycker i hela kroppen. Jättemysigt! Haha om ni inte fattar vem min bebis var så är det bonzy min hund. Såg nyss Marley and me och den var jätte bra, men så himla sorglig! Och det sorgligast jag vet är när hundar dör eller skadar sig i filmer. Men efter den filmen blev iallafall väldigt kärleksfull mot bonzy! hihi och soda men hon ligger i mamma och pappas säng. Okej kul att läsa om mina hundar haha.

Idag har vi varit och shoppat lite, finns ju inte så mycket affärer öppna här men köpte en träningströja, ett tränigslinne, trosor och en piké ifall. Sen har vi ätit hummer men tycker inte om de så mycket! Nu ska jag försöka sova ifall. Lägger upp lite söta bilder på mina älskad hundar eftersom detta inlägg handlade mest om dom.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0