Kan inte sova

hejsan kära läsaren. Ligger just nu i sängen och försöker sova vilket jag gjort ett väldigt tag nu. Men kan inte :( antar att jag vänt på dygnet.. gick lixom och la mej typ elva för att jag ska upp tidigt imorgon och fara till västkusten. Så har ni några bra tips på att somna? :) brukar va ganska bra på det för har många knep, nu tex att räkna ner från 100 till 0. Brukar alltid funka men inte idag.. Gjorde det till och med på sex olika språk, svenska, spanska, finska, norska, engelska och småländska. Sen har jag även tänkt på hoppande får men de funka inte heller. Känner att detta inlägg är otroligt roligt och givande. Men har liksom gett upp mina sov försök nu så ligger bara och väntar på att bli trött.

Som sagt ska jag till the west coas imorgon, vi brukar åka dit varje höst och ibland sommarn med familjen. Ser faktiskt fram imorn det ska bli skönt! Men lite tråkigt att vara borta i helgen hade varit roligt att vara hemma!! ajaa nu ska jag prova en ny övning som Erika nyss tipsa mig om! Dunka huvudet i elementet tills du känner mörkret omsluta dej, tror denna kan funka :-) godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0