blev tvungen...

Blev tvungen att göra ett nytt inlägg eftersom nä man kommer in på min blogg ser man en ful bild på ett fult buddha skåp, så de ser ut som man kommit till en turksik möbelaffärs hemsida, eller nåttt??
Aja har kollat på vampire diaries avsnitt 5 säsong 2 idag, åhhh de är så jävla bra! måste nog säga att de är bästa serien slår nog OTH och true blood och OC (som var mina tidigare favvoserier) med en hästlängd!
Kollar nu på crazy, stupid, love sket i plugget idag för ville bara se en film o slappa lite. Tagga morgon träning 7.50 imorgon, med 1h skivstång!!!! nejjj....... döda mig. godnatt.
massa blandade random bilder som vanligt då, har ingen ordning alls på bilderna på datorn så..
hahhaha söttttttt..... min lillebroder o jag
har fakytiskt varit barnvakt idag btw!! måste säga att jag är en väldigt bra barnvakt! alttså seriöst jag är det. barnen loves me.
haha en annan gång jag var barnvakt åt hannna men somnade jsälv.. hah bra barnvakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0