ANNANDAG PÅSK

Idag är det annandag påsk, det var den dagen då jesus uppstod. SÅ idag skall man fira. Vaknade klockn 8 idag men har legat i sängen nästan till nu. Fast har gått runt i pyjamas och hjälpt mor och far att rensa ur källaren vilken faktiskt var rätt kul då jag hittade ett flertal grejer jag letat ihjäl mig efter. Bland annat en av mina jackor och en av mammas som jag hade lagt ner i nån kassa i källaren förra året när vi hade fest men tur att de km fram tillslut iafalll!!! Snart skall jag in till stan med mor och far och shoppa lite, sen träna, sedan ska jag och Erika åka ut till Amanda där vi skall ha grillparteyyy. Sen skall vi in till stan vid 9 igen för att se på the devil inside me på bio.. IIIIIIiiiiiii läskigt!!! Sedan ska vi åka moppe ut till Amanda igen, fatta hur läskigt (hon bor lång bit ut i skogen) Så nu vet  ni exakt i detalj vad jag ska göra hela dagen! SUper intressant. Glöm ej jesus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0