APRIL APRIL

APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DEJ VART DU VILL! Jaa för er som inte fatta det så var det ett april skämt! Men det kan va svååårt att genomskåd för de skulle ju faktiskt va mycket möjligt att jag fick en skivkontrakt.....................
Men om ni hade översatt "firma" namnet
похитить невинных девочек продаже så betyder de faktiskt "kidnappa små oskyldiga flickor sälja" på Rysska och så korkad är jag ju faktiskt inte.
Har någon lurat er idag??? Erika lurade faktiskt mej, hon srev att hon skulle byta klass och i 3 sekunder var jag i fullständig lycka  tills hon skrev- april april och mitt lyckorus sjönk från 10000 till 0... tack för den.

hihih nejdåååå skulle gråta mig till sömns i veckor men som tur va var det ju inte sant.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0