bajskorv

Har blivit superförkyld igen. Igår var jag nästan frisk och var t.o.m i skolan och gjorde nationella men åkte hem efter de. Nationella gick förövrigt sådär för satt och hostade heeeela tiden och var så sjuktsinneskissnödig att jag var tvungen att stressa igenom det för att inte kissa på mig. Men inatt blev jag iafall ännu sjukare, drömde sånna här sjuk drömmar ni vet som man bara gör när man är sjuk. Måste bli friiiiisk, imorgon åker vi ju! Då kommer min blogg var nerstängd de kommande tio dagarna just so you know :::))) Nu ligger jag och kollar på Beck, ska snart ta tag i packningen. puss på er

saknar  mina CD kopisar sjuuukt mycket. vi har inte setts på evigheter känns de som


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0