deppppp

Ligger och deppar i min säng till lite deppmusik och kollar ut på det äckliga värdet. Vill ha värme! Tur att jag åker till Spanien om 9 dagar, ska bli härligt! Nu har hockeyn börjat också måste ju se när Brynäs tar hem de! Är faktsikt född i gävle, bodde dock bara där några månader men ändå. Fast egentligen hejar jag på Frölunda vilket jag gjort hela mitt liv bara för att pappa gjort det. haha som det ftast är. Iafall så har jag pluggat hela eftermiddagen typ, fast sov mesta delen av tiden med boken i fejjjan men äschhh det räknas.

lite bra deppmusik!
Band of Horses – The Funeral
The Majority Says – 114
Markus Krunegård – Ibland gör man rätt, ibland gör man fel
Timo Räisänen – Fear no Darkness, Promised Child

Såhär sitter jag alltid när jag pluggar, en dator med plugg och en med film eller serie!     försökte fånga snön på kort






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0