GODNATT

Japp ni hörde rätt skall gå och lägga mej nu! Det var nämnligen så att vi pratade om sovvanor idag på friidrotts teorin och hur viktigt det var att man sover bra för idrtten skolan osvosv. Och förut var jag hur duktig som helst och gick och la mig typ innan 10 varje kväll men har blivit sämre. Fast tycker ändå att jag har ganska bra för sover iafall ca 7 timmar per natt men vi skulle tydligen sova mellan 8.5 till 9.5 timmar. jo tjennnnaaa att man hinner med det såfall måste jag sova klockan 9 varje kväll och det är fysiskt omöjligt. Tänkte Iafall va lite extra duktig idag så för att lyckas sova 8 timmar inatt måste jag sova om 23 minuter och 7 sekunder så wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0