kulfredag

Har haft en suuuper fredg!!! eller inte.. Slutade 12 när jag brukar sluta 3, superskönt. Blev dock klar med träningen halv 5 vilket inte riktigt var lika skönt då jag hade tänkt få lite plugg gjort. Så min fredag kväll har beståttt av puggg. roligt va? har suttit själv inne på mitt rum och skrivit. har fått en mega uppgift i historia vilket suger jävligt hårt. Skrev om första världskriget idag och hann med ca 3sidor tyckte jag var riktigt effektiv tills jag såg att jag har ryska revolutionen, andra världskriget, sverige under krigstiden och en A uppgift kvar. YEEyyyyyy.................... HATAAAAR min Historiaa lärare i dett ögonblick!!!!!!!!!!!
Hann även käka lite thai mat se nyaste Sherlock holmes som förövrigt va riktigt bra. Nu gör jag det jag lägtat efter hela dagen. kan ni gissa vad? Ligger i min säng och kollar på nyaste vampire diaries <33333333 Imorgon drar jag till Finland en sväng. Skall på kryssning med släkten, skall bli mycket skojjjj. Ha en trevlig helg för kommer antagligen inte höra av mej nå mer. psussspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0