läggdags

Tjoooo kollade nyss på grey's anatomy och de var superbra! Är lite kär i Avery, tycker han är lite smågullig. Nu hade jag tänk dra mig mot sängen för behöver lite kraft och energi till morgon räningen imorgon. Okej känner att min blogg endast handlar om träning, plugg, film och serier. kuuuuuuuuuuul lixom. Ber om ursäkt men antar att ingen av er läser denna text ändåå och om ni gör så rekomenderar jag att sluta då resterande delen ändå inte kommer innehålla något vettigt. Men allting här i livet behöver inte vara vettigt eller givande eller hur?? Inte ens underhållande??! Sa ju de. Skyll er själva. Så nu skall jag bocka av denna lista. drömsött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0