LOOOOOOOOV

Nu har vi lov!! :D:D Förbaskat skönt! Efter svenska muntliga nationella som förövrigt inte gick så bra, haha var nervös och fick en halv blackout och hade ju inge manus eller nått heller. Sen pratade jag tydligen jävligt fort enligt åskådarna. Själv tyckte jag jag pratade ovanligt långsamt. Iafalll efter det tog vi bussen ner till stan för att fira med en sandwish, super göttt! Sen tog vi bussen upp igen för att gå på de sista 5 minuterna på matten, värt. Och nu har vi äntligen lov! Så sitter i hallen och väntar på min familj som ska hämta upp mig sen åker vi direkt till fjällllen :):::))) ha ett guttt lov allesammans och glad påsk.
såhär glad är jag för lov :DDDDDDDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0