MITT STORA UTTALANDE!!!!

HEJ alla fans. Kom ni ihåg att jag sa igår att jag hade ett otrooooligt stor uttalande? det hoppas jag annars borde ni kolla upp ert minne. Iallefall så är det roliga jag har att berätta att jag har fått ett skivkontrakt :D Det var lämnligen så att jag har lagt upp några videosar på youtube o så när jag sjunger och så kontaktade denna här Ryska firman mig då, som heter похищает девушек и продавать och sa att jag skulle komma till deras studio och spela in en skiva! Visst låter de spännande??! Så imorgon så kommer en busslast var det tydligen med massa andra flickor och hämtar upp mig sen skall vi åka i lastbilen över till Ryssland. Sen sa dem inte riktigt när jag skulle komma hem, ärligt talat förstod jag han inte särsklidt bra men enligt mina ryska kunskaper så var det något om fantastisk röst och skiva. ÅÅÅHHH är så himla exalterad!! Detta är ju min stor dröm.


En video när jag spelar och sjunger :):):)


Undebart vackert eller vad säger ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0