PACKAR

Packar lite småttt samtidigt som jag kollar på desperate houswife. Imorgon går tåget till sthlm vid 11 sen stannar vi där och åker hem Torsdag kväll. Skall bli skojjj. Hoppas jag hittar allt jag behöver. Man hittar aldrig det man behöver eller planerat köpa så denna gång ska jag försöka lura gud att jag inye skall köpa något alls. Så att jag hittar massa fint!! HIhihihi smart va???


Redo att sova.Okej nu tänker ni säkert, GUD VILKEN TÖNT! Går och lägger sig klockan 10 på ett lov!!???? Men har varit så hiimla trött idag, har gått runt och gäspat vart femte sekund hela dagen! Kan inte sova längre en till 9 på morgonen typ, jobbbigt!! Fast ändå sknt, slipper jag sova bort dagen. SÅ därför ska jag nu bädda ner mig i sängen och kolla på nån film och kanske några avsnitttt. så godnattt hörs på fredag antagligen :::))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0