Tisdag

Tjenareeeee, gårdagen var skojjj. Hade grillpremiär och sen tyckte jag bion var rättt bra! Tyckte den va riktigt läskig faktiskt!! Sen körde vi moppe hem till Amanda, Erika skjutsade mig och jag fick ha på mej hennes ursnygga kult hjälm från 1700-talet. Idag har jag varit och tränat, väntat på bussen i regnet, varit ut med hundarna i det äckliga vädret, sett en film och tagit en låååååång dusch! Nu skall jag gå ner och äta lunch (16.35?) som består av en panpizza. Tvingade Gustav att cykla till närmsta affär och handla den åt mej för va hungrig. Kan ju tillägga att närmsta affär ligger ca6km bort. Sen tänkte jag laga middag t min familj. Har inte rikitgt bestämt mej för vad än, kan ju inte särsklidt många rättter..




Såhär snygga var vi igår när vi tog mopparna i regnet in till stan! Visst är hjälmen grymt snygggggg?!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0