HOME AGAIN

Tjossan är tillbaka i mitt kära hem nu, känns skönt efter tvådagar på vattnet. Var som sagt på kryssning med hela min feta släkt, var suuuper skoj. Jag, Viktor, Gustav och mormor fick dela på en hyttt och har ju lite smått cellskräck så känns skönt att vara tillbaka i ett normalt rum och i min säng. Vi har käkat goo mat, slappat och idag hängde vi i polen hela dagen. Vi har partajat lite med 50plusarna också... speciell upplevelse må jag säga. haha Måste bara säga att blir lite smått deprimerat av  sånna där "ursvenska" grejer. Men typ som ullared som är ett exemplariskt exempel (har aldrig varit där men sett tv serien. heHHhe) Det känns så sjukt jäkla svenskt när en 60årig gubbe som heter Torleif står och sjunger himlen är oskyldig blå på kareoke. No offence! Har lovat mig att så ska jag aldrig bli när jag blir stor. Har även hunnit med att bli förkyld vilket inte är bra då jag ska på träningsläger om 4dagar :::SSS men jag blir nog frisk innan desss. pusss och godnatt här kommer lite bilder


okej säg jävligt drogad ut på denna bild men det vr jag INTE

Vi var även uppe och hälsa på kaptenen imorse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0