UTMATTAD

Känner mig halvt död. Kom precis från värsta mördarpasset så ligger helt utslagen i sängen! Tänkte börja packa till imorgon och träna på mitt muntliga nationella men orkar inte röra mej, ligger sååå skönt här. hehe orka ju blogga ifall så lite krafter har jag, men man får ju prioritera liksom!
Dagen annars var rätt bra! Påskbord som mat och ekonomiprovet gick bra och fick tillbaka en historia uppsats som jag hade kämpat arslet av mig och lagt ner hur myyycket tid på som helst såå de var skönt att den gick bra. Nu ska jag släpa mig till duschen och sen ta tag i allt nödvändigt. Känns så onödigt att duscha när jag ändå ska upp 7  imorn och köra morgonträning, kan ju lika gärna lika kvar här i mina svettiga träningskläder och sova så slipper jag byta om osv. skall fundera på det. Intressant inlägg. hejdå


SAKNAR JULLLISEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0