SM

Sitter i bilen på väg till sm nu och idag är det längd som står på schemat! Ska bli skoj och är faktiskt inte så nervös. Fast bryr mig inte så mycket om längd så det är nog därför! Inorn är de häck och då kommmmer jag döööö av nervöshet!!! Vi har fått nya tävlingadräkter ocksåå :):)
SPORTLOV BTW!!!!! :D::::D
Så j******vla skönt! Har nog aldrig behövt ett lov så mycket som detta! Känner mig helt utbränd av all skola/träning. Lovet ska iafall spenderad i fjällen men familjen plus en annan familj ska bli super skööönt!Här får ni en fin bild på hur jag ser ut när jag hoppar längd! Hahah ser verkligen ut som jag tar i allt var jag st och är nära att skita på mej! (funka inte :@@@@ )
Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0