halllllloj

Är fortfarande sjukling. det suuuuuuger hårt för skullle ju till Örebro med friidrotts gymnasiet imorgon för första tävlingen för säsongen! plus att jag håller på att DÖ av rastlöshet och socialavskildhet. plus att jag har drömt massa skumma drömmar om entourage varje natt för att jag har sträck kollat 4 säsonger denna vecka, hahah läskiga drömmar faktiskt! Nu håller Viktor på att laga god mat en stor fet biff med pommes frittes och beanes sås! Min favortit rätt. Fast är typ inte sugen på nånting. Inte ens min favorit rättt :(:( Har ty inte ätit nånting på hela veckan förutom 5 liter CocaCola.
Ha en braig fredaaaag pusssss
saknar tillochmed våran stinkande mattelärare! litar på att hon med största sannolikhet inte läser min blogg. Annars är jag körd!
Och saknar mina klassskoompisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0