MITT NYÅR

Gott nytt år alla! Gårdagen var väldigt skoj! började med att jag träffade tjejerna på stan fixade det sista för kvällen och åkte sen hem till hanna runt 3. Då började vi fixa oss och laga maten, sen åt vi. Vi hade trerättersmiddag! supergott! till förrätt tunnbrödsrullar med skagenröra tror jag de va, sen klyftpotatis, rotfrukter och fläskfilé tilll huvudrätt och vit choklad mousse till efterrätt! Sen drog vi till stan och tog sedan bussen hem till mig där de var fest. Bussen tog 1 timme..... haha fett segt men de va massa flk på den så de va ganska kul ändå. Sen vid 11 tog vi plus typ alla andra på festen en taxi in till torget där vi träffade massa folk och firade in det nya året :) Glömde dock vantar, tjocktröj och allt annat hemma för fick så brottom när txin kom så efter ca en timme på stn börja jag frysa! sen stannade jag och erika kvar på stan rätt länge och tog en buss till sanna efter 2 för hon hade redan åkt hemma! Har nog seriöst aldrig frysit så mycket. kände inte mina fötter! haha sen åkte vi hem till sanna och fick även lite sällskap! sen chillade vi i väntan på hockeyn, somnade i soffan och vaknade i andra perioden då sverige låg under med 0-3 så tänkte att de var kört  så gick och la mig! misstag, misstag!!!!!

Dagen har spenderats i slappppppp! först hos sanna med pannkakor och spy kids, och sedan åkte jag och löken buss till stan träffade amanda, köpte chips drog hem till mej och slappa. somnade i soffan. kul sällskap! haha långt inlägg men har börjat blogga för villl lixom minnas allt! haha så  det är inte så intressant för er men skit sammma




vi fick victoria secret trosor av amanda! gulligt!

bilder från idag:

sanna gjorde pannkakor imorse (y)

dagens äckel outfit

erika vurpade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0