Sjuk

Imorse vaknade jag klockan sex av att jag hade super ont i magen. Upptäckte då att jag fått magsjuka! så dagen har spenderats i sängen. Har mått super dåligt har feber så svettas ena stunden sen fryser nästa, sen har jag spytt varje halvtimme under hela dagen typ plus att jag har onte i hela kroppen av influensa. Så har legat i sängen hela dagen och inte gjort ett skit! Var lixom för trött för att ens kolla film eller läsa. Hoppas jag är piggare imorgon iafall! Dålig timing också när skolan börjar imoron och första tävlingen i Örebro i helgen. Kan inte sova nu för har sovit hela dagen... Bonzy var iafall jätte glad att jag lång i sången hela dagen haha så hon har hållet mig sällskap! Ska försöka sova nu. Godnatt! :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0