göteborg & världsungdomsspelen

Helgen spenderade jag i Göteborg på Världsungdomsspelen. Var fortfarande sjuk efter P&L så kunde inte direkt prestera mitt bästa vilket vad tråkigt men är ändå nöjd med en tredje plats med tanke på hur jag mådde osv. Bodde med Erika och hennes mamma på hotell i stan och vi har haft det prima i underbara göteborg. Älskar Götlaborg!!! Idag har jag arbetat med Viktor och Amanda och imorgon ska jag ut och segla med familjen på vår nyinköpta båt, ska bli skojjjj! Är frtfarande sjuk och har sån jävla ångst då jag bara vill börja träna igen!!!! Har inte tränat ordentligt på typ 2 veckor nu och känner bara hur mina muskler börjar förtina.......... hemskt! haha kollar förtilfället på en bra film btw, Hick heter den! Okej nu blev den jävligt äcklig uuuuewww aja se den. puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0