MIDSOMMAR HELGEN

Har haft en sådan himla grym helg med världens bästa tjejer! Det är helt sjukt hur kul vi har tillsammans! Nu tänkte jag berätta i detalj vad vi gjorde för att förlltid minnas detta. (okej lite överdrivet där!!) Vi bodde i ett litet skruttit skjul ute vid siljansnäs flygplats men vi var super nöjda då de fanns el vilket vi inte förväntat oss, haha. Min pappa skjutsa upp oss och vi stannade och handla på vägen. När vi kom dit insåg vi att vi glömt att köpa plast tallrikar så vi var tvungna att cykla upp till affären och köpa det plus lite glassss :):) Sen plockade vi blommor till våra kransar på hemvägen och satt oss och började skapa våra kransar. Min blev apful, jag suger på att pyssla och vara noggran så den bestod till hälften av ogräs. Men som tur är har jag en super händig vän amanda som bildade en jätte fin krans som jag sedan bytte min mot i smyg. hehe  busigt. Vi åt sedan rått kött (vi orkade inte vänta på grillen) plus lite annat gott sedan börja vi förpartaya lite för att kunna orka den långa cykelturen in till Leksand. Vi trodde de var 7km från där vi bodde in ed när vi cyklat cirtkus 100m ser vi en skylt där de står Leksand 17km...... ungefär så kände vi då men kämpade på bra med endast ett fåtal pauser. Kan ju tilllägga att det tog ca. 1.5h in till leksand och typ 30minuter hem klockan halv 4 på natten då de var svinkallllt. Det var iafall sjukt mycket folk i Leksand och först dansade vi runt stången och gick sedan runt och trffade på lite plika folk för att senare dra till udden där vi dansade till en grym dj tills stäng dags. Dagen efter var det då tänkt att vi skulle cykla hela vägen hem till Falun (fråga mej inte hur fan vi ade tänkt klara det??) men vi var rättt slutkörda om man säger så så vi orkade till Leksand där vi satt oss och käkade kebab gick ch köpte godis och ringde min far som fick komma och hämta oss. Hehe skkkkkööönt! okej långt inlägg. Men nu äre bara att tagga om till Peace and looooove! Ska bli sinnes sjuk kul pch är så in i helväte tagggg. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0