soooooommmmmar

Åhhhhh vad jag älskar detta väder!!!! Kan de inte bara hålla i sig en vecka till så vi får fint över peace and love!! SnÄLLA GUD! Eller Tor eller vem det nu är som sköter det. Idag målade jag och Amanda klart ladan vilket var jäkligt skönt! HAr fått lov att träna innan det varje morgon så har varit tvungen att gå upp halv 7 hela veckan nu och det har tärt kan jag lova. Är tröttt som en AS men glad ändå för imöööörn äre midsommmar :D:D wiiiiii och näst vecka äre PL!!! wejjjjj är super high on life just nu! Ikvälll ska vi ha lite familjemys och äta trerätters och fira sommarlovet och min mors semster! Vis ak äta min favvvorätt oxfilé. Jag ÄLSKAR köttt, kan verkligen äta hur mycket som helst!! Aja imorgon drar jag och tjejorna till leksand och nästa vecka är det fullt upp med PL så det blir nog ingen bloggning på ett tag. Hoppas ni avlider av saknad. puss


Okej ser ni hur mina ögon ser ut???!!! Har fått vaglar i båda ögonen och de svider som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0