update från mitt liv

tjo livet rullar på bra. var på staden o köpte upp alla mina pengar idag så de va tur att min mammas kompis ringde och frågade om jag och Amanda ville arbeta med att måla om en lada tisdag-fredag. Inte så värst kul men är i lite behov av cach nu till PL och midsommar och alllt! På fredag åker jag, amanda, sanna och erika till lLeksand för att fira midsommar och sedan ta en liten cykel semesterhem, skall bli mkt skoj faktiskt! Måste bara tillägga att när jag fick reda på att mumford and sons skulle till PL så typ sprack jag av lycka!!!! åh så underbart. Det är ett av mina favvoband och det kommer bli så sinnesstört jäkla grymt.  nu ligger jag och kollar på true blood, puss o hej två random egobilder som utstrålar min lycka för tillfället



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0