mmmmm

Sitter som typ alla andra kvällar och pluuuuuggar. . . . . helt sjukt hur mycket tid skolan tar egentligen. Borde det inte räcka med att vara i skolan fem timmar varje dag?? nääää då måste man spendera ytterligare  hela sin lediga tid sittandes framför en dator och skriva uppsatser! Ungdomen var mycket bättre på min tid. Då fanns inga datorer och man var tvungen att skriva för hand. myyycket bättre.
Imorgon skall jag till tandläkaren och få tandställning :D:D::D:D::D viiiiiiiiiiiii
fast nä. april april osv det var ett skämt. kul va? hann ni tänka ÅH FYFAN VA FÖRJÄVLIGT FUL HON SKULLE SE UT I DE?
sedan har jag även utvecklingssamtal. . . . . . Nu ska jag kolla på pretty little liars. adios

'
en vinter dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0