Onsdag

Har försovit mig varje dag denna vecka.... Kan va för att jag kört morgonträning varje dag men är så jäkla tröttttt hela tiden. Denna vecka har jag och erika en ful vecka så vi har varit äckliga och fula hela tiden. Så har likso mgott upp tjugominuter innan jag ska åka fettt skönt änp. inte med mening men ändå haha.Okej kände att de där blev lite osammanhängande. Aja orkar inte skriva om det. Men funderar på att ta en findag imorgon för man mår inge bra nr man är ful. haha. Kollar iafall på Greys nu. Efter det ska jag bums i säng för i natt ska jag sova minst 8 timmar så jag inte är en zooombie imorgon.Juste gick på stan med löken idag. Köpte lite fina sommargrejs och fikade med amadna, lök och hb. Vi planerade vår sommar hihih Pusss och kram


såhär glad och brun vill jag vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0